| BAZAR SHOP | ÚVOD | FORUM | LeMANS série | OSTRAVA Cup | TECHNIKA | RECENZE | REPORTÁŽE | VÝSLEDKY | GALERIE | OSTATNÍ | DOWNLOAD | ODKAZY | KONTAKT |

 

Úspěch pro Team Corally při Open Tour Trutnov

Zpráva ze závodů

Závody Open Tour Trutnov, které se letos jedou navíc jako mezinárodní pohár s nedalekým polským RC klubem, patří k dobře obsazovaným a jezdecky kvalitním závodům té nejvyšší kvality v České republice. Nejsilnější konkurence byla tradičně mezi 4WD Open, kde startovali jezdci továrních týmů Xray i Yokomo. V kategorii GT se objevil poprvé oficiálně v barvách Corally Roman Krejčí, aby vyzkoušel zbrusu nový podvozek Corally 10SL, který se vyrábí od konce minulého roku a poprvé byl nasazen na českých závodech. Navíc ve verzi Pro10, tedy placky široké 225mm s karosérii Peugeot 905 Evo. Týmový jezdec navíc nasadil i monopost Corally F1 New Generation.

GT

Od prvních kol bylo jasné, že Corally 10SL jezdí velice dobře a bylo prakticky nemožné dostat vůz do smyku, což je u zadokolek malý zázrak. Model sestavený pár dní před závodem z krabice neměl žádný tuning, i veškeré mazání a oleje byly použity výhradně stavebnicové. Grip vozu byl famózní a dovoloval na dráze opravdu cokoliv. Jediný problém byly "dětské nemoci" vozu, totiž skutečnost, že se některé šrouby během rychlé jízdy povolili, ale to je na vrub sestavení modelu, kde bychom velmi doporučili použití "tekutých závlaček". Díky tomu vůz dokončil jen jednu kvalifikační rozjížďku a startoval ze třetího místa. Nicméně převaha jízdních vlastností vozu byla opravdu znát a tak stačilo zpravidla jen několik zatáček a Corally se soupeřům nezastavitelně vzdalovalo a překonávalo jedno nejlepší kolo za druhým. Nakonec i čas na kolo byl s přehledem nejrychlejším napříč kategoriemi s hodnotou 10,536. Ve finálových jízdách si tedy Roman Krejčí s podvozkem Corally 10SL vyjel již při druhém finále vítězství a třetí jízda posloužila již jen jako test jiného obutí vozu. Pro zajímavost dodáme, že vůz byl osazený regulátorem Speed Passion ProStock 2.1 s vypnutým boostem, motorem 8,5T a mechovými koly Xceed Carpet soft vzadu a Corally Pink vepředu.

F1

Ve formulích již pozice jezdce Romana Krejčího a jeho Corally nebyla tak jednoznačná, ačkoliv vyhraných 5 jízd z 5ti působí jako jasná záležitost. Celou dobu však jezdci dýchal na záda zkušený místní formulový král Ondra Šrámek. Pro Corally tak po dvou rozjížďkách vyzněly i všechny tři finálové jízdy a zejména druhá a třetí nabídla opravdu zajímavé souboje na trati. Corally F1 New Generation bylo poháněno regulátorem EzRun a bezsenzorovým motorem EzRun 12T, jehož nedostatečný výkon byl znát zejména na rovině. Obutí se osvědčilo ve variante Xceed Carpet Medium vzadu a Xceed Asphalt Hard vepředu. Vůz zajel i nejrychlejší kolo mezi formulemi 11,304. V brzké době však očekáváme start nového podvozku Corally F1SL.

Další start pro Team Corally Czech Republic je naplánovaný do Ostravy 22.10., kdy se pojedou závody Le Mans série, Formule 1 a 4WD. Účast na závodech přislíbila řada zajímavých jezdců jako Michal Bok či Igor Vlahovič. Přihlásit se je možné na stránkách pořadatele.



Literatura, odkazy, zdroje

Podvozky i náhradní díly zajišťuje nový distributor do České republiky, modelářská prodejna společnosti Alfa Computer. Již nyní můžete navštívit webové stránky s nabídkou Team Corally . Veškeré vystavené zboží by mělo být skladem během několika málo dní, některé je již skladem. Kamennou prodejnu naleznete na ulici 28. října 252, 709 00 Ostrava - Mariánské Hory s otevírací dobou 9-18(po-pá) a 9-12(so)

Autor: Team Corally Czech Republic  (Všechny články autora)
Rubrika: Podvozky  (Všechny články rubriky)




Článek publikován: 16.10.2011
Přečteno: 1429 x
Stránka aktualizována: 13.11.2012

Související články:



Příští závod Le Mans

stránky seriálu: přihláška
seznam přihlášených
Pořadí LMS 2012
propozice LMS 2012

Doporučujeme









copyright 2009 Roman&Tomáš
TOPlist