|
Jaké nás čekají změny na tratích RC aut na Moravě?
Co se šušká..
Ačkoliv se na závodech mezi jezdci leccos říká, oficiální zprávy zatím mlčí. Nejedná se tedy o žádné oficiální zprávy, ale tak trošku o drby či spekulace. Ale každého jistě zajímá, jaké změny se kde chystají, na co se dá těšit či naopak s čím se máme rozloučit.
Brno Bosonohy - to je jedna z našich nejstarších moravských tratí a troufnu si říct, že i tvarem dráhy jedna z nejatraktivnějších. Přesto ji jezdci v posledních letech stále více stěžovali na nerovný povrch. Brněnské závody se od loňského roku dočkávají stále zvyšující úrovně po jistém období stagnace a výsledek na sebe nenechá dlouho čekat. Proto by se měla v nejbližších dnech rozjet těžší technika po trati a výsledkem bude zbrusu nový koberec. Takže se dráha konečně dočká nového povrchu a jak jsme slyšeli, nepatrně se změní i její tvar. Tvarové změny však nebudou velké a pokud ano, budou mít spíše za následek ještě prodloužení již tak parádní dráhy. Těšíme se!
Otrokovice a Želechovice. Tady závody pořádá tradičně na vysoké úrovni klub RC Zlín. Zatímco s dráhou v Želechovicích se můžeme s největší pravděpodobností rozloučit, v Otrokovicích se můžeme těšit na nový asfalt podobně jako v Brně. Takže zářijový závod oblíbené Moravské Le Mans série by se měl jet již na novém povrchu a tím pádem i na pozměněné dráze. A co Želechovice? Narůstající nájem za tělocvičnovou dráhu přinutil RC Zlín hledat útočiště na závodech v Holešově. Tam se pojede opět X Ray Challenge. Polovinu závodů by měl zajistit pořadatelsky pan Kořínek a druhou půlku si včetně klubových závodů odjede i RC Zlín.
Frýdek Místek je tradičně místem s největší koncetrací tratí nejen na Moravě. Zatímco areál Sokolík poměrně vzkvétá každým rokem nějakým novým počinem, další dvě dráhy stagnují pro nezájem jezdců. Na Sokolíku vyrostla nová tribuna, objevil se nový nátěr. V zimě se jezdívalo na 1.ZŠ, ale i zde byl patrný odliv závodníků. Podle neoficiálních zpráv by se proto pořadatel těchto závodů chtěl přestěhovat do jiné tělocvičny s novým kobercem. Takže uvidíme, jak se mu bude dařit.
Ostrava by ráda jezdila závody venku i v hale. Halové závody se zde odjely již dva. Bylo to v hale Na jízdárně. Bohužel kvůli majetkovým nejasnostem se v závodech v této hale nebude zřejmě pokračovat. Naštěstí byla od začátku plánovaná druhá varianta. Jezdit by se tak mělo přímo v srdci areálu TJ Ostrava na Varenské ulici. Kde je tělocvična větší, tribuna na boční delší straně a celkově má hala parametry nejvyšší třídy, vždyť se tu hraje extraliga ve volejbale žen. Momentálně se dolaďují termíny, ale již dnes je jasné, že bude docházet ke kolizím s termíny zimního Xray Challenge Morava, protože to prostě není jak jinak udělat. Závodů je moc. Garantovat ovšem můžeme nekolizní stav se závody RC Teamu Rychvald, který již své závody také zvěřejnil. Očekává se i pravidlová souběžnost těchto závodů. No a venkovní závody v Ostravě mají velkou šanci být parádní, protože oplocený areál s asfaltovou plochou 140x40 metrů je asi snem každého pořadatele RC závodů, tak věřme, že se podaří dotáhnout ke zdárnému konci hledání řešení pro tribunu.
Autor: Roman Krejčí
(Všechny články autora)
Rubrika: Reportáže
(Všechny články rubriky)
Článek publikován: 3.8.2011
Přečteno: 2426 x
Stránka aktualizována: 13.11.2012
|
Příští závod Le Mans
stránky seriálu:
přihláška
seznam přihlášených
Pořadí LMS 2012
propozice LMS 2012
Doporučujeme
|