|
5. Racers Cup - reportáž, výsledky 2WD
Galerie ze závodů
V naší výsledkové databázi práve přibyl poslední závod Racers Cupu pořádaného v areálu Sokolík ve Frýdku Místku. Padaly rekordy v nájezdech jednotlivých jezdců a Tomáš Rajdus a Roman Krejčí se jako jediní dostali časem na kolo pod 16 sekund. Byl to krásný a napínavý závod, kde se sešla čtveřice rychlých jezdců, kteří spolu bojovali od první rozjížďky do posledního finále.
Tím neporazitelným se opět stal Tomáš Rajdus. V konkurenci 4 pancarů Xray X10 a jednoho Corally New Generation se dokázal prosadit, ačkoliv první rozjížďku vyhrál Roman Krejčí s Corally. První finále naopak patřilo Pavlu Rajdusovi, který jel na zapůjčeném podvozku, který v Le Mans sérii startuje Filip Rajdus. Ovšem Pavel do vozu osadil motor 9,5T, tedy nejsilnější agregát ve startovním poli. Druhé finále patřilo Tomáši Rajdusovi, ale ve třetím opět vyhrál Roman Krejčí, jehož Corally fungovalo jako snad letos venku ještě nikdy. Ačkoliv byl Krejčí ještě rychlejší v posledním finále, do kterého startoval na průběžné druhé pozici, jízdu nedokončil. I tak se mu podařilo zajet kolo pod 16 sekund. Zastavil ho ale uvolněný šroub a následně neovladatelné auto. Zajímavostí bylo závaží, které je vidět na některých fotografiích v galerii. Na poslední jízdu Roman přenastavil regulátor a větší agresivitu podvozek zvládal, ale asi to chtělo ještě trochu více zrychlit. Tomáš Rajdus poslední finále vyhrál a poměrně s převahou potvrdil zisk titulu v kategorii 2WD Racers Cupu. Velmi dobrý debut zde měl zkušený Pavel Rajdus, který podobně jako Roman Krejčí doplácel na nevydařenou druhou kvalifikaci, která rozhodla o postavení na startu. Smůlu měl naopak Martin Krejčí, který představil potřetí svůj nový Xray Link. Po jedné z kolizí totiž zůstalo kovové hrazení dráhy vystrčené do dráhy a jeho vůz zachytil v plné rychlosti hranu hrazení a došlo nečekaně k prasknutí základního karbonového plata na dva kusy. Sice se podařilo podvozek spojit dvěmi kousky sklotextilu, který zbyl po zlomení T-Baru na voze Pavla Rajduse ve stejném finále. Obdivuhodná oprava byla dobrým počinem stále se rozrůstajícího týmu Krejci Brothers Racing, kde poprvé startovala i mladá Lucie Krejčí. Své dobré jízdy zde předváděl i Jiří Mačejovský, ale nakonec podlehl Pavlu Kovářovi s předělaným podvozkem 4WD. Mačejovský však zůstal coby nejrychlejší jezdec s podvozkem Tamiya F103GT. Čtvrté místo patřilo Pavlu Melicherovi, který zde měl značnou smůlu. Nejprve zlomil zadní osu, poté ohobloval převodové kolo.
Výsledky 2WD
Galerie 2WD
Autor: Roman Krejčí
(Všechny články autora)
Rubrika: Reportáže
(Všechny články rubriky)
Článek publikován: 10.10.2010
Přečteno: 2526 x
Stránka aktualizována: 13.11.2012
Související články:
|
Příští závod Le Mans
stránky seriálu:
přihláška
seznam přihlášených
Pořadí LMS 2012
propozice LMS 2012
Doporučujeme
|