| BAZAR SHOP | ÚVOD | FORUM | LeMANS série | OSTRAVA Cup | TECHNIKA | RECENZE | REPORTÁŽE | VÝSLEDKY | GALERIE | OSTATNÍ | DOWNLOAD | ODKAZY | KONTAKT | |
Corally 10SL verze 200mm versus 235mmJak přestavět jedno na druhé
Profesionální a velmi rychlý podvozek Corally 10SL se prodává ve dvou verzích. Pod kódem #00048 se skrývá verze 200mm přesně a pod kódem #00049 je potom verze Pro10 o šířce 233mm přesně. Předělání z jedné verze na druhou trvá při dostupnosti dílů pár minut. Co je k tomu tedy potřeba?
Tento podvozek nabízí nejrychlejší možné poježdění v kategorii elekter 1/10. Spadá do skupiny LMP1, která se jezdí v Le Mans sérii na Moravě a připuštěn bude také na různé klubové závody jako je Open Tour Trutnov či Mistrovství České republiky. Pokud ale budeme chtít jet tzv. World-GT, kde je předpisy stanovena šířka 200mm, tak nás čeká toto:
Osobně mám obě varianty a než měnit elektorniku, je jednodušší vyměnit komplet přední nápravu přešroubováním a přiděláním řídících tyčí přímo k servosaveru. Vzadu mam oba komplety náprav včetně diferenciálu, takže stačí opět jedním šroubkem vyměnit celý komplet. Uchycení karosérie je potom stejné, nicméně je jasné, že potřebujeme dvě různé karosérie pro každou šířku jednu. Při závodě Open Tour Trutnov a Moravian Le Mans Series Ostrava jsem jel verzi 235mm a ukázala se jako velice stabilní a až neuvěřitelně rychlá a ovladatelná.. Na další dva závody jsem zvolil kvůli předpisům verzi 200mm. Při závodě v Holešově a Rychvaldu jsem velký rozdíl necítil oproti 235mm. Vůz byl opět velmi stabilní a nezadržitelně rychlý. Je až neuvěřitelné, že například v Holešově byl o necelou sekundu podvozek rychlejší, než v případě jezdců Xray X10 Link, přesto, že v minulosti při mých startech s X10 link jsem na tyto jezdce nestačil, nebo je sledoval z povzdálí.. Corally 10SL je tak opravdu dobrá volba. Podpora náhradních dílů je zajištěna prodejcem Alfa.cz (oddělení modelářství), který udržuje vše důležité skladem a má zajišťovat prodejní servis i na vybraných závodech. Verze Pro10 235mm - Peugeot 905 od Protoformu Verze World GT 200mm - Peugeot 905 od Blade Racing
Autor: Roman Krejčí
(Všechny články autora)
Článek publikován: 10.11.2011 Související články:
Serpent představil novinku pro World GT i Pro10 Skladem dostupný i v ČR, (Roman Krejčí) Nová formule od Corally! Corally F1SL, (Tomáš Jírů) Chcete mít super Tamiyu F103GT, která s ní nemá nic společného? Aneb stavíme tuningový podvozek, (Roman Krejčí) Finální verze podvozku Serpent S100 Další pancar pro World GT, (Tomáš Jírů) Corally představí nový podvozek Chystá se další novinka, (Tomáš Jírů) Vydařená závodní premiera GT3R V Rychnově n.K. Premiéra ALS konverze 3Racingové formule, (Luděk Aschenbrenner) Je libo moderní “link” provedení gétéčka 1/10 na lipolky??? Konverze Formule od 3Racingu, (Luděk Aschenbrenner) Novinka - Nové World GT od XRAY Nástupce úspěšně X10 byl představen v únoru, (Roman Krejčí) Novinka - World GT od Serpentu Minipředstavení, (Tomáš Jírů) Nový XRAY XII Link Informace o změnách na podvozku, (Tomáš Jírů) |
Příští závod Le Mans stránky seriálu: přihláška seznam přihlášených Pořadí LMS 2012 propozice LMS 2012 Doporučujeme | |