| BAZAR SHOP | ÚVOD | FORUM | LeMANS série | OSTRAVA Cup | TECHNIKA | RECENZE | REPORTÁŽE | VÝSLEDKY | GALERIE | OSTATNÍ | DOWNLOAD | ODKAZY | KONTAKT |

 

Ve Frýdku Místku se počasí udobřilo

Mnohé účastníky ranní déšť ale odradil

Seriál nazvaný pro letošní sezónu CEN Racing Cup pokračoval druhým závodem. Ráno pršelo a tak se nakonec zúčastnilo méně lidí, než bylo přihlášených. Ovšem na početném zastoupení kategorie 2WD a formule 1 to nemělo příliš negativní vliv, konkurence byla velmi slušná.

Dvoukolky, zde přezdívané při závodech jednoduše jako "placky" jedou letos opět bez omezení předpisů, dokonce i šířka vozu není omezena. Takže i zde je možnost zajezdit si s modely tzv. Pro10. Na startu byl jediný zástupce těchto širokých placek, Corally s karosérii Nissan NPT. Ostatní jezdci vsadili opět na osvědčenou Tamiyu F103GT v různých úpravách. První rozjížďky byly ještě ne vlhké trati a objevily se i problémy s elektronikou, která vodu nemá v lásce. Tak skončilo ježdění pro Jaguar XJR14 na podvozku F103GT, který Roman Krejčí střídal se zmíněným Nissanem. U Jaguaru se zbláznil ve vlhku regulátor V4R+ a ani po přeprogramování nebyl vůz motoricky v pořádku. Druhý jezdec týmu rc2WD, Tomáš Jírů zajížděl velmi dobře rozjížďky. Hned první i vyhrál. Nakonec se objevil na startovním roštu na druhém místě za Petrem Goluchem, jehož F103GT měla vzadu nápravu z formulové tamiye pro užité širokých mechů. Tento vůz poháněl motor XCelorin s volnoběžnými otáčkami přes 7000 otáček na volt. V závodě také Petr Goluch patřil pravidelně k těm nejrychlejším, když byl těsně pronásledován Jiřím Mačejovským a v poslední jízdě se prosadil i Roman Krejčí, který si stěžoval na opravdu špatně fungující podvozek. Ale problémy s adhezí měly asi prakticky všichni. Celkem se sešlo 7 závodníků.

Formule měly na startu o 1 jezdce méně, tedy 6 vozů. Ačkoliv trénink vůbec nevycházel Janu Koniarikovi s jeho Tamiyou F104, v závodě patřil společně s Jiřím Kunzem k jasným favoritům. Sváděli spolu souboje, které nakonec pro sebe vítězně rozhodl Kunz, který sázel na starší F103RM s uhlíkovým stockovým motorem 19T. Druhý Koniarik a třetí Roman Krejčí startovali stejně jako například Petr Goluch s motorem 21,5T, i když Krejčí zkoušel i 10,5T Speed Passion, ale vzhledem k adhezi se montoval zpět motor 21,5T.

Výsledky v archivu naleznete po doplnění zde - 2WD a F1. Již nyní tam funguje odkaz na galerii ze závodu (2WD a F1 Další galerii naleznete brzy v samostatném článku.

Autor: Roman Krejčí  (Všechny články autora)
Rubrika: Reportáže  (Všechny články rubriky)




Článek publikován: 19.6.2010
Přečteno: 2072 x
Stránka aktualizována: 13.11.2012

Související články:



Příští závod Le Mans

stránky seriálu: přihláška
seznam přihlášených
Pořadí LMS 2012
propozice LMS 2012

Doporučujeme









copyright 2009 Roman&Tomáš
TOPlist