| BAZAR SHOP | ÚVOD | FORUM | LeMANS série | OSTRAVA Cup | TECHNIKA | RECENZE | REPORTÁŽE | VÝSLEDKY | GALERIE | OSTATNÍ | DOWNLOAD | ODKAZY | KONTAKT |

 

Praktické info o závodě v Blansku - MLMS

Užitečné informace

Dráha v Blansku

Veškeré informace o klubu RC Blansko, který realizuje závod Moravian Le Mans Series najdete na www.rcblansko.eu. Vybíráme informace o trati:
Dráha byla postavena v roce 1998. Vekou změnu doznala v roce 2008.
Je navržena pro optimální jízdu 10-ti modelů v měřítku 1:10.
Délka dráhy 165m (původně 145m).
Délka rovinky 40,5m.
Šírka rovinky 3,7m (původně 4m).
Tribuna pro 10 pilotů

Najdete také informace o ubytování v okolí. Nicméně je možné přespat přímo v areálu RC klubu v autě či ve stanu.

GPS

GPS souřadnice N 49°21'58.89"; E 16°38'25.25"



Počasí

Protože závody Moravian Le Mans Series jsou přístupné a oblíbené závodníky prakticky z celé republiky, není možné ráno řešit, jestli je počasí dobré nebo špatné. Předpověď na tuto neděli je příznivá, přesto bude i na dalších závodech platit, že se pojede, i když nebude zrovna slunečno. Počítá se s tím, že by se závod případně v dešti zkrátil, čekalo by se, až nebude silný déšť a podobně a na mokré trati by se normálně závodilo. Takže kdo si che zajezdit, nemusí se bát, že by se závody rušily. Spíše by se změnil jejich formát, hlavně co se délky týká. Samozřejmostí je, že elektroniku je potřeba v mokrém závodě chránit a mechy zkrátka na mokru nefungují..

Měření časů

Pro závod v Blansku bude použito tradiční měření časů AMB personal transponder. Chipy budou k zapůjčení při registraci, zajišťuje to Tomáš Rajdus, který by měl mít k dispozici i nějaké ty modelářské potřeby k prodeji na místě.

Kvalifikace

Vzhledem k vysokému počtu startujících se odjedou dvě kvalifikace po 35ti minutách oproti plánovaným 40ti minutám. Každý jezdec bude moct využít čas během dané půlhodiny podle svého uvážení, avšak nesmí během jedné kvalifikace najet více než 25 kol. Může tedy i zastavit, počkat, namazat, vyměnit mechy etc. Nesmí však na tribuně zavazet, tribuna pojme maximálně 10 lidí, takže je potřeba se vystřídat. Funguje to, máme to ověřené :) Někdo jezdí raději na začátku, někdo nakonci, je to o taktice. Rozhodující je najetí jednoho nejrychlejšího okruhu. Podle tohoto nejlepšího času bude určeno pořadí na startovním roštu a to bez rozdílů skupin LMP1, LMP2 či GT, takže spolu budou vždy jezdit vyrovnaní jezdci bez ohledu na skupinu.

Závod

Podle plánu by se mělo odjet celkem 5 finálových jízd po 15ti minutách. Započítávat se budou 4 nejlepší, poslední pátá jízda tedy není povinná. Pořadí v jednotlivých částech (jízdách) bude dáno následovně: v první jízdě podle časů kvalifikace, v dalších jízdách bude pořadí na roštu upraveno s ohledem na průběžné aktuální celkové pořadí. Tedy vítěz kvalifikace startuje sice z prvního místa, ale pokud se mu nebude dařit a dojede v této jízdě až jako sedmý, bude do druhé části startovat ze sedmého místa na roštu. Dokonce se může stát, že se někdo propadne do druhé finálové jízdy, ačkoliv byl třeba v kvalifikaci třetí. Pořadí bude určeno podle počtu najetých kol a také času. Všichni jezdci budou odměněni diplomy na památku a první tři v každé skupině také poháry a možná nejen to :)

Autor: Roman Krejčí  (Všechny články autora)
Rubrika: Moravian Le Mans Series  (Všechny články rubriky)




Článek publikován: 24.6.2010
Přečteno: 4064 x
Stránka aktualizována: 13.11.2012

Související články:



Příští závod Le Mans

stránky seriálu: přihláška
seznam přihlášených
Pořadí LMS 2012
propozice LMS 2012

Doporučujeme









copyright 2009 Roman&Tomáš
TOPlist